יום ראשון, 9 במרץ 2014

תיקון נקסוס 5


תיקון נקסוס 5

מעוניינים בשירות עבור מכשיר נקסוס 5? במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא מידע חשוב על תיקון מכשיר זה. תיקון מכשירי נקסוס, כמו תיקון מכשירי טלפון סלולרי חכמים רבים אחרים באופן כללי, הנו תחום העיסוק העיקרי של חברת Mobilecity אשר מבצעת את השירות מזה שנים על הצד הטוב ביותר, תוך חיסכון משמעותי בביקורים במשרדים הביורוקרטיים הסבוכים של חברות הסלולר. במסגרת התיקון ניתן לקבל את אותם שירותים ובאחריות מלאה של החנות. אנשי המקצוע המנוסים שלנו וצוות אנשי המעבדה יפעלו לתיקון הליקוי באופן מיידי. הבה ונסקור עבורכם שירותי תיקון נקסוס 5 מהנפוצים ביותר שקיימים בשוק:

פעולות גיבוי
גם אם מכשירכם שלם וללא תקלות, ניתן להגיע לMobilecity- ולבצע פעולות גיבוי לא סבוכות ובתשלום לא יקר. במסגרת פעולת הגיבוי יופק עבורכם קובץ גיליון נתונים בפורמט CSV אשר בו נמצאים אנשי הקשר שלכם. הקובץ לא נדרש להדפסה, אלא ישמש אתכם בשעת חירום – בה אנשי הקשר עשויים להימחק לכם בין אם במסגרת תיקון נקסוס 5 ובין אם כפתור טועה נלחץ לכם במכשיר וגרע לכם איש קשר כלשהו מהרשימה. ניתן להפיק קובצי גיבוי הן עבור אנשי הקשר ב-SIM והן עבור אנשי הקשר בזיכרון הטלפון. בנוסף, מומלץ לארגן בגיליון נתונים משלכם רשימה של אפליקציות שיש להתקין במכשיר במידה והן יימחקו לכם מכל סיבה שהיא העלולה להתרחש בעתיד. כך תוכלו לחסוך זמן יקר בעתיד!

תיקון מסך
תיקון מסך יתבצע כאשר ישנה חבלה על המסך:
א.       המסך נפל בעצמה, כשהוא חשוף וללא מגן מסך.
ב.       המסך ספג מכה קלה של שברים או סדקים נקודתיים
ג.        המסך ספג מים ישירות לחלקו הקדמי.

בחלק ממקרים אלו יבוצע תיקון של המסך הקיים, ובחלקם – תיקון נקסוס 5 יצריך החלפת מסך. בדרך כלל – הליקויים החמורים הם שיצריכו החלפת מסך במקום תיקון מסך קיים.

תיקון  Touch Screen ( מסך מגע)
מסך המגע יתוקן או יוחלף בהתאם לנזק שנעשה. במידה והנזק הנו נזק קל שגרם לזיוף או לעיכוב בתגובת המסך, גם ליקוי זה יתוקן. במידה שהמכה שהוא ספג – אנושה והוא כלל לא מתפקד, יוחלף מסך המגע בחדש במסגרת התיקון.


לכל שאלה נוספת אודות תיקון נקסוס 5, ולקבלת מידע כללי על שירותי תיקון מכשירים סלולריים נוספים ניתן לבקר באתר. לגישה מיידית לצוות המומחים שלנו www.MobileCity.co.il או התקשרו: 03-7445522

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה