יום רביעי, 26 במרץ 2014

החלפת מסך לנקסוס 5

על תיקון נקסוס 5
כל מי שמחזק ברשותו מכשיר נקסוס 5 יודע בוודאי כי זהו מכשיר עדין במיוחד. מכשיר נקסוס 5 כמו יתר הטלפונים החכמים הוא מכשיר שמיושמות בו טכנולוגיות עדינות ומורכבות שכל תקלה הכי קטנה בהן דורשת תיקונים של בעלי מקצוע תיקון נקסוס 5 הוא משימה שמתאימה רק למי שמחזיק בידע המתאים ומכיר את הטכנולוגיה העדינה של המכשירים הללו. כל חבטה הכי קטנה או שריטה על המסך עלולות להביא לנזק ולכן אם קרה שמהכשיר נחבל או נשרט כדאי לגשת בהקדם למעבדת לנקסוס טובה ומקצועית.



מקצועיות
לשם כך חשוב לדעת כמה דברים שנפרט במאמר הבא. בשוק קיימות כיום מגוון מעבשות שמפורסמות כמעבדות נקסוס. חלקן הן מקצועיות למדי ועושות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. במעבדות כאלה הצוות הוא בדרך כלל מקצועי והוא יעניק לכם טיפול מקצועי ואדיב ויידע לתקן כל תקלה שתצוץ במכשיר. למרבה הצער יש גם מעבדות לא מקצועיות שבהן השירות הוא לקוי ובדרך כלל צוות העובדים אינו מקצועי. המעבדות כאלה סביר להניח שלא יידעו לטפל בכל התקלות שעלולות לקרות למכשיר הנקסוס שלכם.



תיקון המסך
בתחום של תיקון נקסוס, אחת התקלות הנפוצות היא תיקון מסך הנקסוס. בעבדה לא מקצועית ייתכן שלא יידעו לטפל אפילו בבעיה כל כך שגרתית ולכן בחירה של מעבדה מקצועית הא כה חשובה. וודאו שהטכנאי במעבדה הא מקצועי ובעל ניסיון, משום שטכנאי מקצועי במעבדה מקצועית יידע להנחות אתכם האם כדאי להחליף את המסך או שמא ניתן לתקנו מבלי להחליפו. החלפת מסך עולה לא מעט ולכן הייתן רוצים להיות בטוחים שאתם מחליפים אותו רק אם הדבר הכרחי לטובת תיקון נקסוס 5.



הבדל בין מכשירים
יש להבין כי עם הטכנולוגיה שמשתנה כל הזמן גם עלות התיקון של המכשירים משתנה ואינה אחידה. במכשירי הנקסוס הישנים יותר עלות הפרדת המסך היא גבוהה יותר לעומת המכשירים החדשים, ולכן אם יש לכם מכשיר מתקדם יותר ייתכן שעלות החלפת המסך תהיה זולה בהרבה לעומת החלפת המסך המכשיר ישן יותר. תיקון נקסוס5  או החלפת מסך לנקסוס 5 אם כן הוא תמיד משימה מורכבת. מדובר במכשיר בעל רכיבים קטנים במיוחד שכל נגיעה בהן מחייבת ידע מקצועי וניסיון.

תוכלו לקבל עוד פרטים במעבדת מובייל סיטי 03-7445522 או בקרו באתר www.MobileCity.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה