יום שבת, 1 במרץ 2014

תיקון מסך לנקסוס 5

מה אתם יודעים על תיקון מסך לנקסוס 5

כל מי שמחזיק טלפון חכם בוודאי יודע כי מדובר במכשיר יעיל במיוחד. כל מי שמחזיק כזה מכשיר ובייחוד מכשירי הנקסוס כבר הספיק בוודאי להבין כי הפעולות שניתן לבצע על ידי המכשיר הן רבות וכי בעזרתו ניתן לקבל אינפורמציה רבה בזמן קצר. עובדה נוספת שמשותפת לכל המכשירים החכמים וגם למכשיר הנקסוס הוא כי מדובר במכשירים עדינים במיוחד. כ תקלה במכשירים הללו מחייבת יד מקצועית שתטפל בהם ולכן בבואכם לבצע כל תיקון במכשירי הנקסוס יש לוודא כי הטכנאי מוסמך ויודע לתקן מכשירי נקסוס.



תקלה נפוצה

אחת התקלות הנפוצות בכל מה שקשור למכשיר הנקסוס היא בעיות במסך. המסך במכשירים הללו הוא עדין במיוחד ולכן נדרשת יד מקצועית ומנוסה לביצוע תיקון מסך לנקסוס 5. בשום אופן אין לבצע תיקון מסך לנקסוס 5 באופן עצמאי אלא על ידי טכנאי מנוסה ומוסמך. אם תנסו לתקן את המכשיר בעצמכם אתם עלולים להסב נזק בלתי הפיך למכשיר היקר שלכם. מעבדה מקצועית לתיקון נקסוס מטפלת מדי יום בתיקון ובהחלפה של עשרות מסכים של נקסוס. תיקון מסך לנקסוס 5 דורש שימוש במסך מתאים למכשיר שכם ולדגם המסוים שלכם.

חלקים

כמו כל דבר, רכשיה של חלקים מקוריים ואיכותיים עולה מעט יותר, אולם לטווח הארוך היא משתלמת הרבה יותר כיוון ששימוש בחלקים האיכותיים והמקצועיים מבטיח אורך חיים רב יותר של המכשיר שלכם. מלבד תיקון מסך לנקסוס 5 במעבדות המקצועיות יידוע להדריך תכם כיצד לשמור על המכיש ולהימנע מתקלות בו. ישנם אביזרי מיגון למשל שישמרו על המכשיר מפני חבלה או נפילה וימנעו תיקונים יקרים בעתיד. מדבקת מגן למסך למשל תשמור על המסך וייתכן שתמנע מכם בעתיד את הצורך לבצע תיקון מסך לנקסוס 5 היקר שלכם.




מניעה


בנוסף, חשוב להימנע מחשיפה של המכשיר לשמש ישירה באופן ממושך ומתנאי מזג אוויר עשירים בלחות ורטיבות. המכשיר ניזוק בכל חשיפה לטמפרטורה מעל  35 מעלות לאורך זמן ומכניסה של חול לתוכו,  ולכן בביקור בבריכת השחייה או בים מומלץ להשאיר את המכשיר בבית. יתר על כן חשוב להרחיק את המכשיר מאזור המטבח, האמבטיה או הכיור כדי לא להסתכן בנפילה למים שעלולה לגרום נזקים חמורים למכשיר ולהימנע ככל שניתן ממגע של פירורים וחול.

תוכלו לקבל עוד פרטים במעבדת מובייל סיטי 03-7445522 www.MobileCity.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה