יום ראשון, 16 במרץ 2014

תיקון מסך לנקסוס 5

תיקון מסך לנקסוס 5

בעל מכשיר נקסוס? זקוק לשירות תיקון מסך לנקסוס 5? ניסית לפנות לחברת הסלולר שלך ונדרשת לדרישות תקציביות ואחרות שאין להן כל הצדקה? לא חובה לשלם כל כך הרבה! אצלנו בחברת Mobilecity התיקונים מתבצעים בנגישות רבה לכל לקוח. במאמר שלפניכם נסקור מספר אפשרויות להימנע מקלקול המסך על מנת שלא תזדקקו לשירות זה, ולאחר מכן ניגע בסוגי התקלות שעלולות להיות במסך ובמשאבים הכרוכים מצדך -  הלקוח - על מנת לממן את תיקונם:



דרכים להימנע מהרס המסך
ראשית כל, כבר במעמד קניית המכשיר – רכשו מגן מסך ונרתיק הקנה. בין אם מדובר במכשיר נקסוס 5 או בכל מכשיר חכם אחר המבוסס על Touchpad – חשוב להצטייד בהגנה.

מעבר לכך, חשוב לזכור שכיום, כשרוב החיים שלנו מבוססים על עבודה שכירה או עצמאית, ולא נותר לנו הרבה זמן פנוי, במעט הזמן שנותר אנו מוצאים עצמנו מתניידים לפעילויות פנאי שונות מה שמסכם את שגרת יומנו בניודים רבים הקשורים לכניסה ויציאה מרכבים או כלי תחבורה ציבורית. בפעולות אלו גדל מאד הסיכוי שייפול לכם המכשיר בשל ההתרוצצויות השונות בהן אתם נמצאים ורק מגן מתאים יוכל להציל אתכם מביקור במעבדה לביצוע תיקון מסך לנקסוס 5. ההתרוצצויות הן כורח המציאות וכך גם נפילת המכשירים שלכם, ולכן התקנת מגן מסך ונרתיק שיגן על המכשיר מפני נפילה אינה שאלה אלא חובה בעידן המודרני בו אנו חיים.
מגנים מומלצים לספיגת הזעזועים הם מגני סיליקון: מגן סיליקון עוטף את המעטפת החיצונית של המכשיר – מלבד המסך שמוגן במגן מסך.

פעולה נוספת שיש להימנע ממנה – התקרבות עם המכשיר שלכם למקורות מים. בין אם מדובר בחדרי הנוחות שלכם בבית, ובין אם מדובר בחופי הים ובריכות השחיה – מומלץ שהמכשיר יורחק ממוקדים אלו, שכן מסך של מכשיר הנופל לתוך מקור מים עלול להינזק, תוך השבתת מנגנון ה-TOUCH במכשיר.





מקרים ותגובות: סוגי תקלות
התקלה הנפוצה ביותר נוגעת לחלקו האחרון של הפרק הקודם במאמר זה: מכשיר שנפל לתוך מקור מים. במצב זה אם המסך ניזוק, ולא הציג תמונה – יבוצע תיקון מסך לנקסוס 5. בנוסף, יוחלף מנגנון ה TOUCH במכשיר. מימון תקלה זו נחשב למורכב יחסית בשל ביצוע שתי פעולות אלו. בניגוד לכך, נפילה קשה של מכשיר ללא מגן מסך אשר גרמה להשבתת המסך בלבד – ללא השבתת מנגנון ה-TOUCH היא פשוטה יותר ומתבטאת בהוזלת עלויות עקב החלפת מסך לנקסוס 5 בלבד.

יש לכם תקלה במסך הסלולר? גשו במהרה למעבדת www.MobileCity.co.il טל' 03-7445522 והתעניינו בביצוע תיקון מסך לנקסוס 5!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה